Tuesday, November 18, 2008

SKPN 5 boys' favorite



Kamu tak de keje lain, asal pukul 5 petang mesti nak tengok cerita Goban (Gaban)..

Gaban Z, potong 2........ murid2 menyampuk..
Bawa Gaban ke ruang angkasa setan.... ada lagi yg nak menyampuk..

Aku, akmal, salim, faizal, Zamri Gemuk (Arwah)dan semua budak laki kelas aku masing2 tergelak sakan... Untuk Girls aku tak sure...

Ayat yang Cikgu Maskat lontarkan kepada budak2 kelas Darjah 6 Anggerik tu betul2 terpahat dalam benak fikiranku walaupun hanya sekali Cikgu Maskat berkata demikian, kerana apa? Kerana perkataan Goban tu lah...

Beberapa minggu lalu, terjumpa lah vidoe klip Gaban dalam youtube, terus jerr aku download..
Beberapa malam lalu, aku dengan wife tengok sat video klip Gaban ni,
Terbahak2 besar kami di buatnya sebab liriknya yang unik, tapi jauh fikirin ku terdetik..

Buat Sahabat2ku SKPN5 yang telah pergi...

Tiada lagi Kidungmu....
Zamri Bin Md Dom
Siti Hajar
Ahmad Jefri Bin Masri
Mohd Rizal Bin Kamjah

Semoga Roh mu di cucuri rahmat

Al Fatihah....

No comments:

Related Posts with Thumbnails