Monday, March 30, 2009

Si Botak.


Bukan org lain yg aku maksudkan, tapi Cuma diri aku sendiri...


Enmmm, ini bukanlah seperti yang dirancang..


Ramai yg terkejut dengan penampilan aku hari ini, aku hanya mampu tersenyum…. Kdg2 terasa pulak, eh rambut aku dah hilang….

“nazar ke?”… tak… aku jawab agak keras sikit sbb tak kurang dari 10 org tanya aku pagi ini, penat aku nak menjawab..

India tu salah potong la, aku mintak potong pendek, office stail, dia tibainya kasut no 3… Dah terlanjur baru aku perasan.. nak marah pun tak guna/malas…

Jadi Insuran planner tak boleh marah, kene relax & tenangkan diri...
hehhehe

Layan jerr,
gunting rambut sekrg dah naik rm10, dulu Cuma rm8 jerr kan… byk plak naiknya…

Langit tak selalu cerah….
Emosi itu adalah pencorak kehidupan, betul ke…. fikir2lah..
Oklah, nanti sambung lagi



*********************************

1 comment:

Mohd. Nazrol Hisham said...

da bole panggil gundol la ekh...ekekeke

Related Posts with Thumbnails